Klik...klik....

Order Form

Name:
Email Address:
Mailing Address :
Contact No :
List Of Order :
Payment VIA
Please reply my order thru E-mail
SMS
Payment will be made

This form powered by Freedback

Monday, August 22, 2011

Secara Rasminya Diumumkan...........

mari kita tengok....
siapakah yg BERTUAH ITU..........
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
SCROLL LAGI.....YER
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-




TADA..........



SIAPAKAH YG NO.183.......???
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
183.http://azzaazman.blogspot.com/2011/08/hot-gila-giveaway-koleksi-beg-tangan.html

tahniah kepada :

CHEMPAKA SARI

( SILA SMS ALAMAT ANDA UTK URUSAN PENGEPOSAN HANBAG RAYA.........;-) 0137661523






YG X Berjaya jgn berputus asa yer...bukan rezeki anda kali ini......

tapi jgn risau kerana ada 2 lagi peserta yang akan dipilih utk 

menerima FM dari Shenzen & Beijing

tapi ada syarat tambahan yer.....

sesiapa yg belum follow blog 

sila follow...sbb hadiah adalah tajaan drpd blog MaMa3H dan sila tinggalkan komen di entry ini...dgn menyatakan...kenapa saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing.....

dan pemenang akan diumumkan pada hari JUMAAT ( 26082011 )










21 comments:

  1. Saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing kerana saya adalah pengumpul FM tegar... best kalau dapat hadiah FM ni ;)

    Id Follower = ~~@lyci@~~

    tq ;)

    ReplyDelete
  2. Saya mesti dapat FM drpd Shenzen/Beijing kerana saya amat menggemari FM ini... Sekiranya menang saya akan buat satu entri khas untuk koleksi beg tangan hana dan juga pasal FM nie...

    TQ ;)

    ReplyDelete
  3. saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing sebab saya memang suka kumpul FM.. bukan saya je.. anak saya & hubby pun suka jugak.. hahha Lagipun saya belum ada FM tersebut lagi.. :-)

    Kalau saya dapat FM tersebut memang bersyukur sangat2 lah... :-)

    id follower : IntaNberliaN

    TQVM

    ReplyDelete
  4. saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing.....kerana walaupun tak pernah pergi Shenzen/Beijing, dapat FM pun jadila dan saya sedang mengumpul FM untuk koleksi di rumah saye...

    ReplyDelete
  5. Saya mesti dapat FM drpd Shenzen/Beijing kerana saya nak penuhkan koleksi FM yang ada kat Fridge tue. Kalo dapat tambah satu lagi nampak lebih meriah. Lagipon saya tak pernah pergi sana. Nanti bolehlah berangan dah sampai kat sana..

    TQ..

    ReplyDelete
  6. saya mesti dapat FM drpd Shenzen / Beijing ni sebab sy punya fridge ada satu je fm, kesiann sangat kat sy.. :( nak beli tak ada masa, so kalau sy dapat dapatlah sy lekatkan kat fridge sy yang kos0ng tu ^_^

    ReplyDelete
  7. saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing tue kerana saya & family memamng suka kumpul FM dari dalam & luar negara. Setakat nie, FM Shenzen/Beijing x penah ade lg.. Kalo dapat, b'tmabah la collection FM sy.. ^_^ THanks..

    ReplyDelete
  8. astagfirullah... betul ke ni? Saya tahu sebab tetiba ada orang ucap tahniah. Ingat memang tak nak cek sebab takut kecewa, alhamdulillah....

    tsk tsk tsk...terharu.


    Terima Kasih, Mama3H..

    ReplyDelete
  9. saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing tue kerana saya merupakan seorang pengumpul FM tegar. Mana-mana saya pergi, FM tak akan dilupa untuk dibeli dijadikan kenangan.

    bila haus minum air teh secawan,
    tp minum time buka puasa,
    FM SHenzen / Beijing cantik menawan,
    kalau dapat mesti hati teruja tak terkata

    ReplyDelete
  10. Tahniah pd Chempaka Sari.....
    kenapa saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing kerana saya ingin menambah koleksi Fm saya yg ada skrg.....Insya Allah klu rezeki saya.....

    ReplyDelete
  11. kenapa saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing sebab saya tak pernah ke sana lagi dan kalau boleh nak laa FM daripada sana..bajet dah penah pergi laa..hee~

    ReplyDelete
  12. kenapa saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing kerana saya suka kumpul fridge magnet dari oversea. Lagipun saya belum ada fridge magnet drpd Shenzen/Beijing ni..klu sy dpt, tak sbr nk tunjuk kat laoshi saya..^^

    ReplyDelete
  13. kenapa saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing kerana fridge magnet dari Shenzen/Beijing itu adalah rezeki saya untuk memilikinya... insyaallah..

    ReplyDelete
  14. bestnye!! dapat beg tngan raya!! tahniah tahniah!ops tereksaited pulak heheheh

    ReplyDelete
  15. Saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing kerana saya adalah pengumpul FM yg tegar lagi dasyat... Tapi sedasyat mana pun lom ader g FM drpd Shenzen / Beijing mana gambar atas tu..he..he..hee

    Id Follower:zaikulim

    tq ;)

    ReplyDelete
  16. kenapa saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing..

    1. Leh kasi tunjuk kat adik beradik,sedara mara & sepupu sepapat yang MT ade FM luar negara.Haah..korang ade,hehe

    2. nak g sane x tau la dapat g ke x so kalau dapat FM pon dah suke sesangat..leh tambah koleksi yang ade..syukurrrr :)

    id : m@m@ t0meLL

    ReplyDelete
  17. kenapa saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing..
    Pengumpul FM cam kwn2 lain gak...mmg xakan merasa nk g Shenzen/Beijing...jauh noooo tuh,mana mampu nk beli tiket kapalterbang!.Dpt ole2 dr sana pon jadi larrrrr....

    ReplyDelete
  18. kenapa saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing?
    krn saya peminat tegar FM n trasa cantik+comei plak klu lekat FM tue kt esbok. :)

    ReplyDelete
  19. kenapa saya yg mesti dpt FM drpd Shenzen / Beijing??
    kerana saya nak kumpul FM...saya pengumpul FM tapi belum sampai tahap tegar...baru lagi ngan CGL ni...
    =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...